Beelift

SERVİS & BAKIM

444 0 856

Acil durumlar ve servis çağrıları için 7/24 Hizmet

  • Maliyet Düşürme

    Standart bakım hizmeti, kullanımın yol açacağı bozulmalar ve parça değişimi gerekliliklerinden ötürü uzun vadede maliyetlerin artmasına yol açabilirler.

  • Uzun Ekipman Ömrü

    Mühendislerimiz, asansör parçalarının hasar ve yıpranma gibi zararlı etkilere uğramalarının önlenmesine yönelik düzenli incelemeler ve ürün arızası gibi gerekli her türlü önleyici bakımı gerçekleştirirler. Bu da ürünlerin mevcut performansına ve ömürlerinin uzamasına katkı sağlar.

  • Kullanıcı Güvenliği

    Mükemmel takip bakımı sertifikasına sahip asansör şirketi olarak Beelift, en iyi servisi temin ederek son kullanıcıların emniyetini garanti eder.

    SERVİS & BAKIM

    Farklılaştırılmış Servis Ağı

    Asansörler ve yürüyen merdivenlerin optimum koşullarda çalışabilmesi için düzenli muayene ve bakımdan geçirilmeleri gerekir. Beelif Asansör olarak servis ağımız; hızlı müdahale, mükemmel bakım ve farklılaştırılmış servis kalitesi temin edebilmek üzere yapılandırılmıştır.

    Yatırım

    Yeni araçlara ve süreçlere yatırım yapmaya devam ediyoruz, bu nedenle yüksek eğitimli teknisyenlerimizle ve saha ekiplerimizle hızlıca geri dönüş sağlayabiliyoruz.

    Emniyetli & Güvenilir

    Tüm bunlar dünyayı emniyetli, verimli ve güvenilir bir şekilde taşıma taahhüdümüzün bir parçasıdır.

    Önceden Tespit

    Önceden tespit ile bakım, olası sorunları arızaya sebep olmadan önce tanımlayıp bildirmek için yapay zekaya dayanan analizlerden faydalanıyor, önceden tespit ile bakım şirketlerinin, asansör onarım hizmeti ihtiyacını en aza indiren ve aynı zamanda ekipman arızası riskini azaltan bakım hizmetleri sunmasına olanak tanıyoruz.

    SIK SORULAN SORULAR

    Asansörlerin aylık bakım ve periyodik kontrol yapılması zorunlu mudur ve sorumlu kimdir?
    Asansör İşletme, Bakım ve Periyodik Kontrol Yönetmeliği’nde tanımlanmıştır. “Madde 15 – (1) Bina sorumlusu, asansörün güvenli bir şekilde çalışmasını sağlamak üzere ayda bir kez bakımını ve yılda bir kez periyodik kontrolünü yaptırmaktan, bakım ve periyodik kontrol ücretinin ödenmesinden sorumludur.”
    Asansör periyodik kontrolü kim yapar?
    Asansör İşletme, Bakım ve Periyodik Kontrol Yönetmeliği’nde tanımlanmıştır. “Madde 17 – (1) Bu Yönetmelik kapsamında bulunan asansörün periyodik kontrolü Bakanlık tarafından yetkilendirilen ve ilgili idare (Belediye) ile protokol imzalayan A tipi muayene kuruluşu tarafından yapılır.”
    Asansör periyodik kontrolü yapan firmanın yetkili olup olmadığını nasıl öğrenebilirim ?
    Asansör periyodik kontrol/muayene yapacak olan firmalar TS EN 17020 standardına göre asansör konusunda akredite olmuş A tipi muayene kuruluşlarıdır. Bu kuruluşların akreditasyon belgelerini Türk Akreditasyon Kurumu (www.turkak.org.tr) ve firmaların kendi web sayfaları üzerinden öğrenebilirsiniz.
    Asansör Etiket Renklerinin anlamı nedir ?
    Kırmızı etiket, asansörün kullanım açısından yüksek riskli olduğunu belirten etikettir. Kontrol mühendisleri tarafından yapılan denetimde asansör kırmızı etiket aldıysa, asansörün kullanımı can ve mal güvenliği açısından uygun değildir. Kontrol esnasında tespit edilen aksaklıkların 1 ay içerisinde giderilmesi gerekir, aksi takdirde asansör mühürlenerek kullanım dışı bırakılır.

    Sarı etiket, asansörün kabul edilebilir risk seviyesinde olduğunu belirtir. Belirlenen aksaklıkların 2 ay içerisinde giderilmesi gerekmektedir.

    Mavi etiket, hafif riskli olarak değerlendirilmiştir. Kullanımda herhangi bir kısıtlama yoktur.

    Yeşil etiket, kontrolü yapılan asansörün kullanım açısından herhangi bir risk taşımadığı ve güvenli olduğunu ifade eder. Asansör can ve mal güvenliği açısından herhangi bir risk taşımamaktadır.